Det okända

Jag vet inte vad ni tror på, men jag blir verkligen berörd, ledsen och rädd när jag ser program på TV som t.ex "Det okända". Tobias mamma gillar det programmet och därför satt jag i soffan och kollade på det med henne.
Dagens program var om ett par som hade en restaurang och en lägenhet ovanpå och det hände massa konstiga saker i lägenheten. Saker flyttade sig, stereon gick på, lampor blinkade, skepnader syntes i fönstret när inte paret var hemma m.m.

Jag tycker verkligen att det är intressant, men glad över att jag inte är mottagbar för sådant.

Jag blir kvar här tills imorgon igen. Det är så skönt att vara här med Tobias. Trots att vi är hos varandra är vi inte med varandra. Bara känslan att han är i samma rum gör mig lugn och trygg. Får mig att må bra, helt enkelt.
Jag behöver inte sitta i samma rum bedvid honom, nej jag kan göra det jag vill. Men att veta att han finns i närheten känns som en trygghet.

Imorgon ska jag nog upp tidigt och åka på Friskis. Shoppingkväll imorgon kväll på Kupolen. Haha, har ju inga pengar att handla för, men jag får väl fantisera lite och fönstershoppa och njuta av alla fina erbjudanden de andra kunderna får. Haha.

Godnatt.
/AnnSo


Bild
: Jag och Tobias åker stolslift på Idre Fjäll sommaren -08.
Känslan jag har just nu säger att kärleken till dig försvinner aldrig. <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0