Dans och hjältar

Nu är jag hemma hos Tobias och har precis kollat på mitt första avsnitt av serien Heroes. Jag var ganska skeptisk innan då jag inte gillar påhittade saker, men jag måste erkänna att jag gillar det nog ganska mycket. Ska snart se ett till.

Var på Kupolen med Daniel vid 16 och kikade runt lite. Köpte ett par jeans och ett linne. Fint.
Efter Kupolen gick vi på bio och såg nya Beck-filmen. Den var riktigt bra. Så där bra som Beck brukar vara. Lycka.
När det bara var några minuter kvar av filmen fick jag ett sms men glömde bort att kolla på det. När vi nästan var framme hos Daniel kom jag på det så han fick läsa. Det var Jenny och hon skrev "Kom och dansa." Så efter att jag lämnat av Daniel åkte jag och dansade med Jenny och massa vuxna. Kul.

Kom hit vid 22 och precis efter kom Kim hem från Maxi med goda mackor och juice. Tack Kläm! :)

Nej, nu ska jag fortsätta mysa med Tobias och kolla på "Heroes". Ska nog till Linköping den 9-10e oktober.

Skriver mer imorgon. Hoj
/AnnSo



Bilden: Studentveckan 2008, sitter vid Kvarnsvedsvägen och väntar på Nils :)

Kommentarer
Postat av: Marcus

Vill du ha fler besökare?

Bli medlem: http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=marcus18

2009-09-03 @ 22:38:16
URL: http://mrmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0