Yes, vi får bo!

Åååh, nu är vi glada må ni tro. Som ni säkert vet har både jag och min pojkvän fått jobb i Idre i vinter. Det som inte har varit klart är boendet, om vi får bo tillsammans eller inte.
Jag mailade till han som intervjuade oss och fick svar idag.

Hej Ann-sofie. Kul att din pojkvän fått arbete med !. Vi försöker att se till så att par får bo tillsammans och det kommer nog inte att bli något problem med det. Har du fler frågor så är det bara att maila mig. Ha det så bra mvh Patrik.

Så nu får vi förhoppningsvis bo tillsammans där uppe. Yeeeah! Känns så himla bra. Jaaaaaaa!

/AnnSo


Bild:
Jag och Tobias på tåget hem från Fågelsjö i juni.


Kommentarer
Postat av: Brage Ericson

Är du säker på att det inte är taget på ditresan ? Tobias ser helt förstörd ut.. och inte så glad som han torde vara att få lämna samhället utan länsman. :-)

2009-10-02 @ 14:18:48
Postat av: Helena

Verkar kul! :) Vad ska ni jobba som i idre?

2009-10-02 @ 14:59:22
URL: http://helenaantecknar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0