Visst är den fin?

Ååh, ge mig! Tänk va fränt att ha en sån där cooling ;)


Kommentarer
Postat av: michaela

Åtackar, hoppas också att det går uppåt! Vad gör du då? :)

2009-10-06 @ 18:10:58
URL: http://micanb.blogg.se/
Postat av: FRIDA - It´s all about me

sv; Ååh, krya på dig! Hoppas du blir frisk snart :) Aldrig kul att vara sjuk!

OJ :O nä så kallt har vi inte haft det än så länge som tur är! Usch. Vart är det du bor? :)

Min helg har varit jättebra faktiskt, har varit på en tjejkväll och så har jag och Kevin blivit tillsammans igen (A) Så det är jätte bra! Hur ha din helg varit? :)

Och skolan går också bra, ligger före med allt så har knappt inga läxor/inlämningar så det är bra!

Åh, tack så jätte mycket! :D

Haha, mitt blev också väldigt långt. Kram <3

2009-10-06 @ 18:28:08
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Caroline E

En sån där har jag också tittat på =) Finns typ två samsung som ser kanske lika ut fast den ena kostar typ 1500 kr medans den andra kosatar 3500 kr. Ska du köpa en ny mobil eller? Jag skulle vilja ha en ny fast min är inte trasig eller dålig så då känns det onödigt att köpa en ny fast man vill :P



Hoppas allt är bra annars! Kram!

2009-10-06 @ 18:36:49
Postat av: Liv Jorunn

kjøp deg iphone istedet ;)

2009-10-06 @ 18:46:20
Postat av: Sofia

Hihi, jag har en sån! Fast en rosa.

2009-10-06 @ 21:08:42
URL: http://www.cageman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0