Vilken väg har jag tagit?

Det är så roligt att se vad som händer i folks liv. Vilka vägar folk väljer efter gymnasiet. Nu syftar jag främst på tvillingparet Lisa och Becca. De läser filmregissering i Stockholm. Hur kul låter inte det? Jag var in på deras blogg och kikade nyss. De får ju vara med om inspelningar och äventyr hela tiden. Jag blir så avundsjuk. Haha.
Gå in och läs deras härliga blogg - http://lizzyochbecky.blogg.se/

Om de kommit så långt redan att de får gå på inspelningar hit och dit, vart har jag kommit då? Jag sitter ju fortfarande i samma stad och samma gamla rum som jag gjorde för 10 år sedan. Det är lite sorgligt. Men som sagt. Om 2 månader sitter vi 25 mil norrut och fryser halvt ihjäl. Kul ska det bli. Längtar.

/AnnSo


Bild: Google


Kommentarer
Postat av: Nina

Det var ju inte dåligt att ni ser säsong 7 nu. Tyvärr kan vi inte se på vår dator, har så dålig uppkoppling. Ha en bra fredag! =)

2009-10-02 @ 13:54:30
URL: http://chicnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0