Touchwiz :D

Yeeeeah! Nu har jag bytt mobil till en touch och jag bara hoppas nu att den kommer att funka bra. Åh, den är så rolig att greja med och jag är så nöjd.
Jag hade bestämt innan jag gick dit att jag skulle ta en rosa mobil, men när jag kom dit fanns det inte. Det fanns bara svart/silver - så det fick bli en sådan och jag gillar den mer och mer. Underbart.

Idag har jag spelat klarinett. Första gången på två veckor, himlans förkylning. Jag fick lite ont i halsen, men inget som satt kvar.
Gick på Kupolen igen med Daniel och köpte minneskort till mobilen. Sen blev det bio. "Äntligen midsommar". Helt okej film. Den hade sina stunder, men den var lite mysko. Men jag gillade den ganska bra, den var kul att se.

Nu ska jag greja lite med mobilen. Lägga in lite musik och så. Hoppas ni haft en bra dag.
/AnnSo


Kommentarer
Postat av: JONNA

oh snygg mobil! :)

2009-10-14 @ 22:44:01
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0