Tidig kväll utan att kunna andas

Igår var vi hemma hos Malin och hade det trevligt med middag och efterrätt. Vid 20.30 åkte vi hem till Mikaela och fortsatte förfest där då det var lite mer folk.
Tyvär blev det inte krogen med de andra eftersom det kostade alldeles för mycket att gå in. Så det fick bli en öl på Flamingo, pommes på Centrum Grillen och sen hem. Kom hem 00.15. Helt lagomt med tanke på att jag inte tagit nässpray på kvällen så jag fick ingen luft. Det var lite jobbigt där ett tag när jag åt pommes frits.

Vaknade ganska tidigt, eller vid 9. Men kunde inte somna om. Gick upp och snöt mig, tog hostmedicin, nässpray och gick och la mig igen och kollade på One Tree Hill. Ska fortsätta kolla nu.

Hoppas ni har en bättre dag.
/AnnSo


Tur att jag har dig och jag hoppas att jag inte smittat dig, my lovley Jenny.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Tur att jag har dig med! <3 jag tror inte ja blivit smittad än :P

2009-10-04 @ 12:55:21
Postat av: FRIDA - It´s all about me

Sv; Fy! Gillar inte kylan, vi har minus grader flera dagar denna veckan fast på morgonen då :P Riktigt kallt! Ja färgerna gillar jag också och så älskar jag höst kläderna :D

Tack desamma <3 Vad kul att du uppskattar det! :D <3



Rösta gärna på mig här http://www.tv4.se/1.1173520?i=184 det hade betytt jätte mycket för mig! :) <3

2009-10-04 @ 15:34:24
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Olivia

sv ; nee! ;P

2009-10-04 @ 16:54:04
URL: http://liittlemisssunshinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0