Tid bokad!

Yes. Jag vågade. Jag lyfte telefonen och... japp, nu har jag en tid på Vårdcentralen nästa tisdag. Bra gjort, att jag tog tag i det till slut. Härligt.
Något mindre härligt är att jag får piss ont i halsen när jag spelar. Känns som hela halsen ska sprängas.
Hahaha. Jag måste ju vara den klantigaste människan.
Jag köpte en sallad innan Hemvärnet som jag skulle äta upp innan vi började spela. Hagman kom och sällskapade mig, trevligt trevligt, men när jag skulle klämma ur saften ur citronen sprutade den åt ett helt annat håll än ner i maten, nämligen rakt i mitt öga. Och jag klämde rejält också, så all saft som rymmer i en stackars citron hamnade i mitt vänstra öga. Det har aldrig svidit så mycket. Huh. Men konstigt nog försvann svidandet jättefort. Kanon.

Nu ska jag kolla på nya OTH :) Hoppas ni har haft en bra dag, det har jag.
/AnnSo



Jenny får avsluta detta inlägg :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jaa det har jag verkligen ^^ Tack så jättemycket :)



Jaha! ^^ Jag har själv också en väldigt stor passion för musik! Går även själv Estetiska Musik på Gymnasiet! ^^ Men för mig är det sången som gäller! Även piano och lite gitarr. Sång har varit min huvudgren genom hela livet! Vad kul! Aldrig hört någon spela klarinett! Men så kul att höra att du gjort det så länge! Hoppas du kommer att nå ditt mål med att bli lärare i just det! ^^



Här i Kiruna är det rätt kallt nu. Vi har nyligt fått snö och det är vell minusgrader här men jag har ingen större koll på hur många minus det är för tillfället! :)

Ha det så bra. Kram AnnSo

2009-10-21 @ 00:29:05
URL: http://ifyouknewme.blogg.se/
Postat av: emma

japp.. jag har två stycken.. =) kalle (calypso san) och master.. bra och bra.. jag hinner typ bara med skogsturer och 2 dagar i veckan för instruktör.. tävla har ja slutat med.. men tränar syrran.. så ja är med på ett hörn iaf..:P

2009-10-21 @ 10:45:31
URL: http://emmszan.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Det är inte så långt till Umeå från mig. jag bor i skellefteå som ligger typ 13mil norr om Umeå. Det låter juh super trevligt.

Nu är jag hemma och skönt är det. Nog är det skönt att vara borta ett tag, men alltid skönt att få komma hem :)

2009-10-21 @ 11:56:59
URL: http://aleexandrabe.blogg.se/
Postat av: Oh yes

sv:det är så gött med fruktsallad

2009-10-21 @ 12:27:54
URL: http://yousucks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0