Sveriges långa land

Det är jobbigt med avstånd mellan alla dess städer. Just nu saknar jag Gisela i Malmö. Ååååh. Varför skulle Anneli just plugga där? Det är ju bara såååå långt.
Det skulle vara så roligt att åka ner och hälsa på, men det kostar grymt mycket pengar och det är svin långt. Varför ska landet vara så långt? Men jag hoppas eller vet att ni har det bra och då nöjer jag mig med det.

Aja, har varit och dansat ikväll. Carro var med ikväll och dansade, kul kul. Efter dansen hade vi fiolgrupp ett tag. Det är också väldigt kul.

Nu ska jag kika runt på lite bloggar innan jag ska sova. Hej
/AnnSo


Bild: Jag och Gis. Våra sista minuter i Fågelsjö innan vi åkte hem till Borlänge/Falun.


Kommentarer
Postat av: Hana

Sv; Jag hade så höga förväntningar på de båda Tyckte den med hallon smakade konstigjot och påminde om Kellogg's cornflakes med jordgubbsbitar i haha! Men de smakade faktiskt mycket bättre dagen efter, kanske hade vant mig =)

2009-10-19 @ 00:42:55
URL: http://hannaalricson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0