Slappdag som flyger i väg

Idag har jag bara tagit det lugnt. Började med att vi inte vaknade förens 12, åt frukost, hade ganska mycket mensverk - så gick och la mig igen och kollade på den nya serien "Vamipre dairies", fick en värktablett, åt lunch och kollade på ett till avsnitt efter lunch.
Sen tog jag tag i mitt slöa liv och packade upp klarinetten. Jag bara spelade och spelade och när jag slutade hade jag övat i 1 och en halv timme, bra va? Jag gjorde till och med uppvärmningarna och allt. Kanoners.
När jag övat klart och vi bara hade varit inomhus hela dagen tog vi en promenad runt i området. Det var kallt, men skönt att komma ut. Älskar att gå promenader.

Har kollat på Bonde söker fru och ja, vad ska man säga? Det kan bli väldigt roligt och pinsamt på de där speed-dejtarna. Haha.

Nu ska jag vara lite mer aktiv här på bloggen tänkte jag. Men har varit lite skönt att inte skrivit så mycket, men som sagt - ska försöka ändra på det nu.

Kommer kort på mig och Scoop sen igår :)
/AnnSo






Kommentarer
Postat av: Emmelist

jo dagen har varit helt okej. din då`?

2009-10-14 @ 22:09:22
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0