Ops we did it again..

Japp, nu är klockan över tolv eller snarare ett och vi har precis gått upp. Sitter vid varsin dator igen men ska snart slita oss och käka lite frukost.
Idag ska jag åka hem och spela klarinett och sen ska jag hem till Jenny innan vi ska på dansträning och efter det har jag fiolspelning :)

Som ni kanske vet börjar jag jobba den 10 december och jag har kommit på att det finns alltid någonting som är inbokat på ALLA helger innan dess.

Lördag 24 oktober: Kalas för min bror och spelning till dans i Falun.
Lördag 31 oktober: Kalas för Tobias som fyller 20 år. 
Söndag 1 november: Musik café med Hemvärnet. 
Söndag 8 november: Skivinspelning med Hemvärnet.
Lördag 14 november: BSM med gäster. (Vi gamla avtackas)
Lördag 21 november: Takida i Örebro med Carin och Pisa.
Söndag 29 november: Min födelsedag och 2 spelningar med Hemvärnet.
Fredag 4 decmeber: Lars Winnerbäck i Leksand.

 Ja, som ni ser så kommer det hända mycket. Så jag antar att tiden kommer gå riktigt fort.
Snart flyttar vi! :D

/AnnSo


Bild: Utanför Uppsala domkyrka


Kommentarer
Postat av: JONNA

sv: tack så mkt :)



jodå. det är toppen här! sjdå?

2009-10-18 @ 14:15:16
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0