Mys med Uuh imorgon

Imorgon är det tisdag. Det betyder pensionärs-friskis. Men efter Friskis ska jag till Kupolen och träffa Carin. Det var ett tag sen vi sågs nu. Haha, hon hittar inte hem till mig så ska möta upp henne på Kupolen innan och sen ska vi hem till mig och kanske ta oss en promenad om det är fint väder.

Ska bli kul att träffa henne och snart ska boka biljetter till Takida, om det inte är utsålt eller så. Men nej, det får det inte vara för jag, Carin och Pisa ska gå. Så är det bara.

Är lite glad över min placering på topplistan nu i alla fall. 486, inte så dåligt.. Men som sagt, jag kommer aldrig att ha placeringen 121 igen. No way!

Haha. Jag och Carin pratade om hur pinsamma videobloggar är och hon ville att jag skulle göra en. Så tro det eller ej, men jag gjorde faktiskt en, SOM JAG INTE TÄNKER LÄGGA UPP! Jag fick lov att stänga av och avbryta mitt i inlägget för det kändes så fånigt. Hahahaha.

Nej, nu ska jag sova snart. Ha det fint. Hej
/AnnSo


Bild: Carin och jag på Gröna Lund -08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0