Jag fick inte två!

Yeeeah! Jag kände mig så stolt när jag fick in två stenar i boet på curlingen. Det var väldigt roligt, men jag vet inte om det är lika roligt med alla blåmärken jag kommer att ha seanre. Haha, jag var verkligen som Bambi!

Efter curlingen åkte jag och Jenny till Barnens hus och köpte till grejer till ikväll. Så, nu har jag köpt djävulsperuken. Jag har även hittat vilka kläder jag ska ha ikväll. Det får bil min XS klänning, jag vet - jag har normalt M. Men den var billig och på rea, så vad gör man?

Nu ska jag gå och duscha tror jag, sen blir det tårtkalas hos Tobias. Puss hej
/AnnSo


Haha, den svarta klumpen på hornen ser så konstig ut, men äääh det är Halloween så det gör inget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0