Inte så dum ändå..

Nu har jag kommit hem från teorin. Gick ganska hyfsat. Är nog inte så dum ändå. Det kanske finns i alla fall 2 smart hjärnceller innanför pannbenet.
Spelade lite klarinett nyss, men jag vet inte vad det är för fel på min hals. Jag får jätte ont och det känns väldigt ansträngande och luften kommer inte ut riktigt. Äh, svårt att förklara men kanske borde kolla upp det. Känns ju inte så roligt om jag har något fel och sedan ska söka till musikutbildningar och spela klarinett resten av mitt liv. Så det får bli en kontroll på det.

Nu väntar jag på att pappa ska komma hem med bilen, sen blir det att åka till Tobias och kolla på film, Idol och mysa. Den ni. Dåliga pissväder!
See you!
/AnnSo


Bilden är från igår, men jag ser nog ungefär lika ut ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0