Hejdå Jon, Hej Takida

Tyvär fick Jon lämna Idol ikväll. Jag vet inte om ni håller med mig, men jag gillade honom ganska starkt. Han hade en egen stil och en bra röst. Men han är ju knappast någon flickidol och hans utstrålning på scenen är inte av guld. Så kanske var lika bra att han fick lämna, men betyder inte att jag inte gillade honom. Bra kämpat Jon!



Som ni vet ska jag på Winnerbäck i december, men visste ni att jag ska på Takida i november? Nej, knappt jag själv heller. Lovade Carin för några veckor sen att jag skulle följa med henne på Takidas konsert i Örebro. Men efter mycket längtande efter pengar insåg jag att jag inte skulle ha råd. 
Jag kom på att Daniel sa förut att jag får låna pengar av honom, så jag tog tillfället i akt och ja. Det gick galant. Självklart ska han få tillbaka sina pengar. Tack och bock min underbara vän, Daniel. Så 21 november i Örebro. 



Nu ska jag sova. Godnatt på er. 
/AnnSo 

Kommentarer
Postat av: Carin

wiiie ska bli kanonkul :D<33

2009-10-02 @ 23:51:55
Postat av: Andreas // kottis

Jo ibland komme rman på massa att skriva, ibland inget alls, jo, flyttade precis in, eller ja för någon dag sedan. En lite mindre lägenhet, men mycke billigare. Och otrolit mycke finare område. Vet inte om jag orkar skriva ett blogginlägg idag så får nog göra de i mogon när jag vaknar istället. nu tänkte jag krypa ner i sängen o se på en film



Godnatt // kottis

2009-10-03 @ 01:45:11
URL: http://www.kottis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0