Dans ikväll

Idag har det blivit dåligt med uppdatering, vilket jag ber om ursäkt för.

Kollade på en av de nya Falk-filmerna. "Vapenbröder", jättebra. Började kolla på en annan Falk också, men insåg att det skulle ta för lång tid så jag åkte hem och spelade klarinett i stället. Gjorde faktiskt mina uppvärmningsövningar. Stolt. Spelade också på några av låtarna inför lördagen.

Halv 8 blev det dans med de vuxna och Jenny. Sorry, Jenny - jag ser inte oss riktigt som vuxna.
Det var ganska roligt. Kul att göra nåt.

Nu ska jag nog gå och sova snart. Hörs imorgon. Hej
/AnnSo


Bild: Jag, skolavslutningskvällen i 9an.

Kommentarer
Postat av: Jenny Banan

UNGDOM:D

2009-10-21 @ 23:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0