Astm-ha?

Yes. Var ju till doktorn som jag skrev och som vanligt hittar de ju inga fel. Men hon skrev i alla fall ut astmamedicin, trots att de inte vet om jag har astma. Det visar väl sig om det hjälper.

Har spelat lite klarinett, gick ganska bra men blir så trött i halsen.
Nu har jag och Carin bokat biljetter till Leksand - AIK och Takida i november. Det kommer bli great!

Väntar på att pappa ska komma hem snart så ska jag nog åka och hämta Tobias och ta en promenad runt älven. Hoppas vi hinner innan mörkret kommer.
Sen blir det Hemvärnet igen. Har konsert på söndag. På Tobias födelsedag, men vi ska fira den på lördag så det gör inte så mycket. Vad är bättre än konsert med Hemvärnet på sin födelsedag? ;)

See you later!
/AnnSo


Kommentarer
Postat av: Sheriilyn

svar: Sovit mestadels.

2009-10-27 @ 16:42:31
URL: http://sheriilyn.blogg.se/
Postat av: L & B

Hoppas du mår bättre =)

2009-10-27 @ 17:17:50
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0