Åldern gör en visare

Ibland kan jag tycka att mina blogginlägg faktiskt är ganska bra och att jag skrivit om bra saker. Men när jag läser min brors blogg känner jag mig så dålig. Hans inlägg är fulla av energi och han skriver om saker som verkligen har betydelse, angagerar och berör. Jag önskar jag också hade den kraften på mina inlägg.
Jag gissar på att man blir visare genom åren när man gått igenom så mycket äventyr som han har.
Det är nog lite skillnad på att vara 20 och 44 år. Eller vad säger ni?
Jag har nog inte den rätta snitsen, men när jag 44 år - kom tillbaka till min blogg då så får ni nog allt se ;)

Jag tipsar er verkligen att gå in på hans blogg om ni vill ha något bra att läsa http://blogg.mikaelhummelgard.se/

Nu ska jag sova, döds trött. Kommer en bild på min brors son Oskar från hans 1 års dag.
/AnnSo


Kommentarer
Postat av: Carin

Näemen vilken sötnos !

haha ja jag kmr följa din blogg så länge du

lever ;)<33

2009-10-17 @ 12:00:50
URL: http://caaariin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0