Uppe med tuppen, eller inte riktigt - men nästan

Ni känner ju mig. Sova länge är, kan man säga, min grej. Men att sova länge i ett hus med 3 gapiga ungar som äter frukost och ha öppen dörr är däremot en konst. Två sprang runt och skrek på varandra och en satt vid frukostbordet och sjöng så det dånade i hela huset.
Jag delar rum med Saga under de här dagarna jag är här och eftersom hon skulle åka till skolan oh jag redan var halvvaken, så var det lika bra att gå upp.
Så halv 8 stegade jag upp och åt frukost. Sen har jag lekt lite med Samuel, varit med och lämnat honom på dagis och duschat.

Vi ska snart åka till Kvillsfors och hälsa på Saga och Sunna i skolan. Imorgon har de studiedag och är lediga, så då kommer Johanna hit också och vi ska baka pepparkakor. Häärligt!

Ha en så bra dag everybody! Ses senare!
/AnnSo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0