Trött..

Skrev detta inlägg 18.37, men jag hade tydligen inte tryckt på "publicera". Haha, men här kommer det.

Jag vet inte hur eller varför, men jag är så himla trött.
Idag har jag varit i Falun och bytt min klänning jag köpte i Vetlanda. Sen åkte vi (jag och mamma) till morfar och fikade lite.
Jenny kom hit en sväng vid halv 5, men det blev en snabbvisit. Hon hade med sig presenter och ett fint kort på oss från Halloween. Fick present kort på Vero Moda och bestick med ljusblåa skaft. Jättefina.

Kollade nyss på "Förkväll". Jag gillar det programmet. Ganska roligt.

Hörs! Hej
/AnnSo





Har piss tråkigt. Inte gjort så mycket på hela kvällen. Var på Maxi med mamma och hämtade ut min hockeybiljett till på onsdag. Yeeah!

Imorgon blir det bio med Daniel. New  Moon.

Hoj
/AnnSo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0