Skirö

Halloj! Nu är jag framme i Småland och Skirö. Jag tänkte skriva några inläg från bilen på vägen, men det sket väl sig.
Resan gick fint i alla fall. Regnade nästan hela vägen, men vi kämpade på.
Huh, va många fartkameror det sitter på vägen. Jag lovar att det satt säkert 10 kameror på 10 minuters sträcka. Galet.

Väl framme i Vetlanda kastade vi oss ur bilen och Saga sprang in för att vara med på sin gympa. Det var riktigt roligt att kolla på henne och hennes gympakompisar när de höll på att hjula och göra kullerbyttor. De övade mycket på samma saker, men de ska tävla den 5 december så då gäller det att ligga i hårdträning.

Nu ska jag umgås lite med Therese. Grannfejden börjar ju snart. Har aldrig sett det, men Therése brukar se på det, så då tänkte jag kika lite också.

Hoppas ni haft en bra dag! :) Kram!
/AnnSo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0