Plastbitar i överflöd

Nu har jag och min pappa kommit hem efter att ha monterat plastbitar i överflöd. Då undrar ni säkert; "Vadå monterat plastbitar?" Då kan jag förklara lite vad vi gjort.
I alla (de flesta) butikerna runt om i världen finns det skyltar vid varje hylla. Ex. Extrapris, rea m.m. Då är det oftast en list som ska sättas ihop med en plastplatta där texten står typ extrapris.
Sedan skickas de färdiga produkterna ut till olika butiker som beställt dem och vår förening tjänar pengar på det.
Perfekt!

Nu är det Tinas cook a long på TV. Lite småkul. Felix Herngren är gäst ikväll.

Återkommer senare! Hoj!
/AnnSo


Kommentarer
Postat av: Erika Otter Johansson

okeej men de lät ju trevligt :)

2009-11-16 @ 21:14:37
URL: http://ejoo.blogg.se/
Postat av: Erika

Jaa, eller hur :) Julen är så mysig och man får träffa alla underbaringar man tycker om.

I januari har jag och killen varit tillsammans i två år =)

2009-11-16 @ 22:06:19
URL: http://ikaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0