Nudlar och nya skor

Oj oj oj vad dagen har flygit förbi. Nu har klockan blivit över åtta denna fredag kväll och Idol har precis startat på TVn.

Jag tänkte berätta för er om min väääldigt intressanta dag.
Jag och Tobias började med att göra ganska mycket på våra uppgifter från Idre Fjäll och åkte sedan till stan, gick på banken och handlade på Konsum.
När vi kom tillbaka till hans föräldrar som precis gjort tacos stekte jag på lite quorn-färs och sedn var det dags för tacos. Ni som verkligen känner mig vet att jag ÄLSKAR tacos. Underbar mat.

Efter maten skyndade jag hem, hämtade lite grejer och stack på musikteori på Musikskolan. Efter teorin kom mamma och vi åkte till Kupolen och skulle köpa skor.
Jag hatar verkligen uggs. Jag tycker de är grymt fula, men vad gör man när man behöver nya, varma skor att ha i vintern? ;) Yes, uggs blev det. Jag ska nog bara vänja mig vid dem först, men jag tycker de är - vad ska man säga? Snygg-fula? Haha, men jag är ju med i modet i alla fall! Och jaa! Jag hittade ett par snygga lite finare "party"skor också. Grymt snygga. Blev helt såld på dem. Så ja, de fick också följa med mig hem.

Nu har jag precis ätit nudlar och ägg, perfekt fredagsmat - jag vet!
Skriver sen! Ha det så bra, guys!
/AnnSo






Kommentarer
Postat av: julia [Fotoblogg]

tack så mkt det ska nog gå bra!:)

detsamma du:D

2009-11-13 @ 20:56:43
URL: http://juliiiakempff.blogg.se/
Postat av: Emmelist

hehe jo det är rätt lustigt att jag var så rädd för att ta sprutan imorse med tanke på att jag har tre tatueringar. det gör ju tusen gånger ondare - MINST!



Men det är värt det! ÄLskar tattoos!



Jag är 23... å jag och killen har varit tillsammans i över tre år :D börjar bli värsta gammparet ju. haha. har du pojkvän?

2009-11-13 @ 21:30:49
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Nina

Det var snygga skor som du hade köpt!

Jag älskar uggs skor, för att dom är så sköna att ha på sej, men jag håller med dej om att dom är ju inte snygga hihi

2009-11-14 @ 13:40:08
URL: http://chicnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0