Lördag 7 november

Hej på er! Ledsen för dålig uppdatering. Ser inte så bra ut i statistiken när digrammet rasar totalt. Men jag ska försöka bygga upp det.

Hellen var här nyss och provade nya munstycken till klarinetten. En till nörd som mig, jag vet. Eller jag är nog i en klass för sig. Haha.

Ikväll ska jag spela fiol, eller följa med Tobias på fest. Har inte riktigt bestämt mig. Beslut är inte min grej att ta.
Väntar på mat också. Älskar att äta mat. Muuums.

Ha en bra lördag!
/AnnSo


Lika galen som jag, älskade Hellen.

Kommentarer
Postat av: Madddy

Ja det kan vara bland det värsta som finns, men precis som du sa finns det mycket roligt också! Vart har du jobbat då? :) Jag vet inte, jag är så himla skoltrött, jag hatar verkeligen skolan! Lägger tyvärr alltid skolan sist :s Så det jag har funderat mest på är logistik & handel. Och sen kanske stylist, frisör eller musik/teater. Men logistik och handel blir det nog för det är det som känns bäst i längden. Medans det andra kanske är roligare, men känns dumt och slänga bort tre år på nått bara för skoj.. eftersom jag vill ifrån skolan så fort som möjligt ;) Bygg är också nått jag har funderat lite på :)

2009-11-07 @ 15:10:35
URL: http://madddys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0