Jag blir så matt

Faaaan! Jag som hade sett fram emot den här helgen. Middag ikväll och fest imorgon, men nejdå! Här blir man sjuk i sista stund.
Jag tyckte att jag kunde lådsas att vara frisk och inte säga nåt att jag är sjuk, men den idéen nappade inte min mamma på. Konstigt va?

Ligger i min säng med datorn på magen. Just nu mår jag ganska okej, snurrar i huvudet bara. Dricker Päron/kiwiproviva utspädd med loka. Haha, låter hemskt jag vet, men det går ann..

Hörs senare. Hoj
/Sjuklingen AnnSo


Kommentarer
Postat av: Elisa

Hoppas du blir frisk snart =) Tråkigt att bli sjuk när man har sett fram emot något så mkt, då blir man ännu mer depp! :/ Hoppas iaf att du vaknar upp imorgon och helt mirakulöst har blivit frisk =) Ta och sov mkt och drick mkt vatten så får man hoppas, hoppas =)

2009-11-27 @ 14:23:57
URL: http://sweetelisen.blogg.se/
Postat av: kusin Tess

Vad du ser eländig ut;) Det ligger två tjejer nere i min tevesoffa som ser ungefär lika eländiga ut ,men nu börjar de piggna till lite. Krya på dig hjärtat!! Kram Tess

2009-11-27 @ 15:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0