Inget är så gott som...

... MAT! Helt underbart att äta nu ikväll. Jag var piss hungrig och min kropp var helt tom på mat, inte lätt att behålla någon gnutta mat när jag spydde minst en gång i timmen hela natten. Inte så mysigt.

Lax och mosad potatis med smör, det är riktig festmat för en magsjuk kan jag lova. Det var så gott så jag bara vräkte i mig och bad mamma om mer, men hon tyckte jag skulle vänta ett tag. Men när det gått 20 minuter sa jag "Nej, mamma. Nu vill jag ha mer!" och så åt jag en liten portion till. Ååh, guuuud så gott! :)

Det har varit pisstråkigt idag. Jag menar, det är nog tråkigt att vara sjuk men jag skulle haft middag för mina vänner ikväll och en ganska stor fest imorgon - allt har som ni förstår blivit inställt och jag grät nästan ikväll för att det var så tråkigt. Jag har ju planerat och bjudit folk i flera veckor.

Men jag parkerade mig på kökssoffan och kollade på Idol. Helt rätt att Mariette åkte ur. Erik och Tove utklassade ju helt och hållet de andra. Dock har Kalle varit min favorit hela tiden, men jag tycker att hans scennärvaro suger.
Nej, nu ska jag sova lite tror jag. Har vilat och sovit så mycket idag på dagen, så jag är egentligen inte så trött. Kanske hittar en film att kolla på eller så.
Hoj
/AnnSo


En glad och pigg AnnSo i våras, påväg till Musikskolan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0