Hej bloggen

Dålig uppdatering. Ska försöka skärpa mig. Bloggtopplistan för förra veckan sket sig rejält. Låg på 995 igår kväll innan jag la mig.

Men nu är det ny vecka och jag ska försöka att ligga runt 600 när veckan är slut.
Igår var vi på bio. Bröllopsfotografen. Ganska bra film. Rolig. Jag åt som vanligt de där goda, underbara popcornen. Att jag aldrig tröttnar?! Hade jag varit rik skulle jag köpa en biograf och ätit popcorn varje dag. Det skulle vara nåt, va?

Vi tog nyss en skön promenad. Ska inte vara här så länge till, måste hem och spela. Ikväll ska jag kolla och bestämma vilka skolor jag ska söka. Great!

Ha en bra dag.
/AnnSo


Kommentarer
Postat av: Kaileen

sv: går samhälls med inriktning social, sista året :D



Fin blogg :)



Kram

2009-11-02 @ 15:35:02
URL: http://kaileen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0