Gammal som satan

Alla har vi hört talas om "30års-kris" och "40års-kris", men är det någon som kunde ana att det fanns "20års-kris"?
Haha, det är helt sjukt men jag har ångest av att fylla 20 år. 20 låter så gammalt i mina öron. Och tänk vad fort de här 20 åren har gått, det står inte på förens jag fyller 40 år. Oj oj oj..

Nog om detta. Dagen har varit. Ööh, jaa.. Speciell?
Hade en spelning på stan med Hemvärnet. Vi invigde oss i våra snygga kamoflage-kläder. Snacka om att känna sig snygg. Spelade två gånger, sedan gick jag och Tobias runt lite och kollade på julskyltningen.

När vi kom hem blev det helt på tok, men efter ett tag kunde vi äta en god tårta.

Nu kollar Tobias på fotboll och jag spelade nyss spel med mamma, men min moster ringde så de pratar i telefon och därför finns det tid att blogga.

Synd att jag skulle bli sjuk i torsdags kväll, men det är väl sånt man får ta.
Clara kommer hit om en stund i alla fall. Grannen Clara, den underbara.

Skriver igen innan jag går och lägger mig.
/AnnSo


Bild: Hellen och jag, vår första spelning i Hemvärnet. Stockholm, våren -09


Kommentarer
Postat av: Kusin Tess

Ja... och vi vet ju hur det är när de där två "mostrarna" börjar prata;) Det kan ta tid!... hoppas ni har fått spela klart till slut:)

Och GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS! Jag har aldrig känt av nån ålderskris! Varfördå? Alla blir ju äldre inget att göra nåt åt PUSS!

2009-11-29 @ 23:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0