Do you know her?

Vilka av er läser Blondinbellas blogg? Jag gör det ibland och jag gillar henne ganska mycket. Hon är lugn och trevlig i alla sina inlägg.
Nu på morgonen var hon och Nils (hennes pojkvän) med på TV4 i Efter 10 med Malou, vilket var väldigt kul att se och lyssna på.
Blondinbella är så mycket mer än det man tror om henne. Jag menar, bara namnet "Blondinbella" säger ju det mest korkade man kan tänka på, men Isabella Löwengrip är en smart och framgångsrik tjej.
Så, vill du ha ett bättre perspektiv och uppfattning: gå in på http://blondinbella.se

Nog om Bella, nu ska jag spela klarinett. Jag och mamma var nyss till stan och köpte nya rör. Ha en bra dag. Kommer väl in med lite fler inlägg under dagen. Hoj
/AnnSo

Kommer en bild på Bella här :)


Kommentarer
Postat av: Ludde

Haha sådan lyx blir ju faktist väldigt avundsjuk på dig nu..:) Jag vet faktist inte, riktigt taggad på 2012 på fredag^^ själv? :)

2009-11-09 @ 13:08:54
URL: http://anglars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0