Backlund, Backlund hela dan!

Hej på er! Jag förstår att ni är ivriga på att få höra min gårdag. Jag hade ju svårt att bestämma mig, men det slutade med fest hemma hos Tobias. Fick med mig Sara också, det var väldigt trevligt. Jonas var liiite dryg bara, men vad gör man? Jag var nykter och drack någon väldigt god alkoholfri drink jag blandade till.
Vid 11 skjutsade jag Sara ner till stan, men vad skulle jag och Tobias göra då? Kändes inte riktigt bra att gå ut i Borlänge, men Jonas, Danne, Joppe och Fredrik skulle in till Falun. Ja, men haka på dem då? Yes, det gjorde vi. När vi kom till stan och släppte av Sara tänkte vi, nej vi drar till Falun och det gjorde vi.
In på Etage gick vi och jag förstår inte varför jag inte varit där innan. Hur bra club som helst. Det fanns två dansgolv med olika musik. Ett var med nyare, vanlig musik och det andra var med lite äldre, roligare musik. Trevligt folk och för första gången på länge hade jag en riktigt rolig utekväll.
Det kanske lönar sig att vara nykter och kunna köra?

Nog om detta. Som rubriken säger så ska jag skriva något om Backlund. Inte vilken Backlund som helst utan Överste Backlund. Han var överste på dalaregementet någon gång på 60-talet kanske. Men det hör egentligen inte hit.
Jag har varit på skivinspelning med Hemvärnet nu på förmiddagen då vi spelade in marschen Överste Backlund. Gick bättre än förväntat. Skulle vara klara 13.00, men blev klara strax innan 12. Fint.

Nu väntar jag på mat, sedan ska jag bege mig ännu en gång till Falun och gratta morfar på fars dag.
Ha det så bra tills nästa gång! Kram på er.
/AnnSo


Kommentarer
Postat av: Hannah

hehe det ska jag hälsa mattarna :D

Men han är en riktigt go bit

2009-11-08 @ 13:37:35
URL: http://flaxx.blogg.se/
Postat av: kendys

hej ! jadå ..jag praktiserar på Spiritus mundi ..kulturförening :9

2009-11-08 @ 15:16:13
URL: http://kendys.blogg.se/
Postat av: kendys

hej ! jadå ..jag praktiserar på Spiritus mundi ..kulturförening :9

2009-11-08 @ 15:16:18
URL: http://kendys.blogg.se/
Postat av: Gabbies

Sv: Jag bor 15 mil ifrån min pappa...

2009-11-08 @ 16:07:28
URL: http://gabbiesk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0