Välkommen till min nya blogg!

Ja, vad säger man? Nu är jag här! Folk skriver och frågar "Har du nån blogg?" ööh, nej.. eller jag har en som jag aldrig skriver i, så det var lika bra att starta en ny.

Vem är jag? Om olika personer skulle beskriva mig med ett ord var skulle det nog ungefär se ut såhär:
Galen
Klumpig
Musiknörd
Glad
Pratsam
Aldrig-sitta-stilla
Energisk
Blyg
Aktsam


Ja många ord skulle det bli, men det är den jag är. AnnSo,  det bara är så. 

Klockan är 00.47. Sova ? Nej, tok heller. Eller? Sitta här och nörda tills ögonlocken faller ihop som en gammal råttfälla.
Nej du.. Det blir nog sova nu.
Får skriva mer imorgon. KAN JAG LOVA!

Godnatt på er! (Om det nu är någon som tänker läsa)
/AnnSo

Kommentarer
Postat av: Banan

Minsann de är någon som läser den här bloggen ;)

2009-05-20 @ 18:18:32
Postat av: AnnSo

Haha, jaa. Igår hade jag 20 besökare, den du! :D

2009-05-21 @ 20:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0