Vad ska man hitta på tro?

Sitter här och nördar. Har inget speciellt jag vill dela med mig av, och det känns fördjävligt.
Vad ska jag hitta på? Tror jag ska springa ner och spela lite gitarr, det var länge sen. Det gör jag!

Åh, nu såg jag att färgen från Turkiet håller på att flagna bort. Huh, jag som kämpade i så många timmar för att faktiskt få en acceptabel brun färg. Vad är vitsen att ligga i solen och nästan brinna upp, offra sig själv, om man ändå brinner upp för ingen nytta. Färgen kunde väl suttit kvar liiite längre än EN VECKA!

För er som missat det så har jag fått jobb nu. Helt underbart! Litet krux bara. Det ligger 20 mil härifrån, mitt ut i skogen och det är ca 3 mil till närmaste affär. Jag vet, visst låter det roligt? Jag ser jättemycket fram emot det här, men en stadsmänniska som jag... Jag ska kämpa på! Men jag får ju hålla på med något jag är intresserad av, GUIDNING! :D så det ska ju bli Toppen, verkligen. och jag menar, det är ju i alla fall ett jobb. Lycklig lycklig lycklig.
Arbetsgivaren lät mig till och med åka till Italien med BSM, fast jag sökte dit så sent. Snäll snäll snäll.

Först blir det jobb från 5 till 15 juni, sen midsommar och efter det Italien.. Sen upp till Fågelsjö igen.
Kanon sommar. Kan det bli bättre?

Nej, nu ska jag spela lite gitarr tror jag. Blev ju några rader blogg nu med, hoppas jag inte tråkade ut er..

/Musiknördiga AnnSo


Kommentarer
Postat av: Caroline Norrström

Vad är de du ska jobba med då ? :)

2009-05-22 @ 21:39:46
URL: http://carolineanny.blogg.se/
Postat av: AnnSo

Guide på en gammelgård :)

2009-05-22 @ 23:50:36
Postat av: Jenny

Med mig:D

2009-05-23 @ 16:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0