Vad händer här näst?

Ja ni. Vad ska hända här näst tro? Nu är ju körkortet avklarat, musikskolans vecka slut och ja.. vad händer nu?
Denna vecka som kommer ska jag förbereda mig med att flytta upp till skogen i 12 dagar. Härligt! Så blir det att jobba i Fågelsjö fram till den 15e juni.
Kommer hem på tisdagen 16e och är hemma midsommarveckan och torsdagen efteråt åker jag till Italien med BSM. När jag kommit hem därifrån den 7e juli åker jag tillbaka till Fågelsjö den 10e och blir där tills 3e augusti (som det ser ut nu..) och sen den 17e startar skolan (om jag nu kommer in).

Ja, det är det som komma skall..

Usch va trött jag är. Ska nog gå och sova. Samling 11.15 vid Bäckelund imorgon. Den ni! Sen blir det HOFORS.

Ha det så bra. Godnatt.
/AnnSo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0