Stockholm nästa!

Jag och Hellen åker ikväll med Hemvärnet till Stockholm.   Bilden tagen för 2 år sen på väg till Italien. 

Nu ska vi till Stockholm och spela med Hemvärnet. Ska bli skitkul.
Alla ska nog ut och festa ikväll. Alla utom jag och Hellen. Vi ska sitta på hotellet och spela spel, mys.

Nyss var jag på klarinettgrupp-rep. Åh herregud säger jag bara.
För det första är det ganska svårt och för det andra blir jag förbannad när de först säger en tid och börjar spela en annan. Vi skulle ju spela 15.30 INTE 15.50 och så har de sagt att det skulle vara slut 16.30, INTE en paus 16.30 och SLUT 17.00!
Neej, man kan ju få spunk!

Nu ska jag packa lite inför resan.
Tack hej.
/AnnSo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0