Stockholm avklarat!

Hej igen! Nu har vi äntligen klarat av spelningen i Stockholm och på slottet. Riktigt roligt har det varit. Helt lagomt med en dag.

På bussen hem var alla utslagna efter att ha gått i flera kilometer och spelat i timmar. God mat fick vi också, ja herregud va gott det va.
Satt och lyssnade på musik och sov lite om vartannat. Winnerbäck. Kan det bli bättre? Den mannen, han kan han. Jag förstår inte hur man kan klura ut så bra texter och få till det så underbart perfekt.
Jag har också försökt att göra låtar, skriva bra texter, sluga ord - men nej. Det är nog en begåvning jag inte har och det tycker jag är synd. Det skulle ju vara så roligt att skriva låtar som folk kunde förstå och få dem att betyda något för andra.
Men jag får kämpa på...

..Och ja! Gud va man kan störa sig på folk. Personer som inte förstår att alla tröttnat på dem. Personer som är dryga så man bara vill springa därifrån. Personer som man vill kolla på och be dem hålla käft. Nej fyfan! Sånna lägen är det nära  att få damp på hög nivå.
Appropå damp på hög nivå: När vi var i Turkiet förra veckan så var det nära att jag fick riktig damp på alla jävla försäljare som står utanför sina affärer och sliter in turisterna. Då skojar jag inte, i vissa fall tar de tag i armen på folket som går förbi och DRAR in dem. Jag menar, hallå?! Inte fasen får de sälja mer för det! Nej tvärtom. Folk blir ju livrädda och kutar därifrån. Dryga som små ettriga myggor är de. Blodiglar som suger sig fast.
Jag gick inte ut till affärerna på flera dagar efter första dagen, jag blev bara så arg. Jag menar, ska man behöva hålla sig till hotellet för att det ligger affärer någon gata ifrån? SKÄRPNING!

Skönt att vara hemma nu i alla fall. Som sagt, lagomt att bara vara borta en natt.
Fint väder ser det ut att vara ute nu också. Härligt! Men det regnade hur mycket som helst precis innan vi stannade bussen i Borlänge kl 19. Ja, väder är något knepigt påfund.

Nu ska jag kolla lite på bilder, sen lägger jag in så ni får uppleva Hemvärnets snygga uniformer. :)

Tack för att ni tar er tid.
/En trött men glad och nöjd AnnSo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0