Shopping-galen?

Som sagt. Jag och mamma åkte ut och körde en sväng, hamnade i Falun. Kollade bara lite på "Wear It" innan vi skulle vidare till Clas Ohlsson. Så länge var allt lugnt. När vi kom in i Falan-gallerian träffade mamma en bekant som hon började prata med och jag kände att jag kunde gå och kolla lite. Jag gick in på "Deichmann" och började kolla på skor och väskor. Jag blev helt galen, jag ÄLSKAR verkligen skor och väskor. Om jag inte tvingat mig själv ut ur affären hade jag fortfarande stått kvar och dreglat. Det är ju sjukt. Åååh, ge mig pengar så jag kan handla.
Gör mig rik rik rik, om och om igen.
En dag. Då ska jag ha pengar och då ni, då ska jag minsann köpa och greja.

Nu är jag hos Tobias :) Deras dator har massa virus, så egentligen får jag inte sitta här men jag måste ju skriva lite.
Han ska nu sitta och rensa virus och jag ska lugnt och skönt ligga i sängen och kolla på The O.C. Love it!

Åååh, jag måste bara skriva att jag åt jättegod mat nyss. Ni kommer skämmas åt det, på en fredag och allt. Brocolisoppa. Jag menar, kan det bli bättre?

Skriver mer igen innan jag somnar.
Ha det så bra så länge. 
/AnnSo

Måste lägga in två snygga bilder (har inget med Deichmann att göra, bara hur galen i skor och väskor jag är)
                        Oh, love it!jag säger bara, åååååh


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hade jag varit tjej, då hade jag också köpt väskor och skor! Det är på något vis Top Notch! Men jag är ju kulle så jag borde alltså köpa plankor, spik och öl? :D haha!



Hoppas allt är väl med dig kamrat! Krams!

2009-05-22 @ 22:52:59
Postat av: oskari

Det var förövrig jag som skrev förra kommentaren

2009-05-22 @ 22:53:30
Postat av: Carin

haha Brocolisoppa lät inte helt fel du ;P

jag ska göra dig rik älsk !:D jag looooovar !<33

2009-05-22 @ 23:49:12
Postat av: AnnSo

Oskari: Haha, ja det är väl så. Skulle vara lite hippt om du kom med en sån där klatchig vit handväska. Kunde vi ju gå tillsammans och vara stolta över våra fina väskor ;D Ja, allt är bara bra. Synd att vi inte hinner ses när du kommer upp, men vi får ta det i midsommarveckan. Sköt om dig vännen! Kramar <3

2009-05-23 @ 00:29:54
Postat av: AnnSo

Carin Kossa: Nej, fyfaan va gott det var kan jag lova :D jaa, gärna. Gör mig rik, så får du lite av pengarna ;D du och jag älsk. <3<3

2009-05-23 @ 00:30:55
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Vill du bli veckans blogg?

Hoppas du haft en härlig dag! :)

allt väl?

2009-05-23 @ 00:31:32
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: AnnSo

Hej Leonora! Ja, det va en bra dag. Yes, allt är bra med mig. Hur står det till med dig? :)

2009-05-23 @ 18:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0