Nu är jag på G..

Ååh, värsta roligt att ha en blogg nu. Borde sova, jag vet. Men att skriva här - lite roligare.
Har suttit och testat lite olika teman nu och beslutat mig för det fina rosa. Love-temat såg föör töntigt ut, fast jag gillade det. Jo, i och för sig. Rosa? Lite småtöntig färg också, men vad gör det. Rosa som är så fint, eller hur?
och vad säger man? ja visst, DON EFTER PERSON! Men efter en liten stund har jag säkert ändrat och när du läser det här ser det kanske annorlunda ut. Jag ska försöka att låta bakgrunden vara kvar, så ni får se vad jag menar.

Jag är så glad över denna blogg så jag skulle kunna skriva hundra inlägg bara pang på, men det ska ni förhoppningsvis slippa.

Ja, godnatt igen då. Dyker väl upp ett inlägg till. Nej, nu får det vara nog. En dag imorgon också, eller idag eller whatever! Sov gott.
/En glad AnnSo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0