Körkort körkort hela dan?


Ja ni. Nu är det inte långt kvar tills min efterlängtade, skrämmande uppkörning. Huh. 
Jag har knappt kört nu på skitlänge, så det ska jag ta tag i. Måste ju ha det där kortet nu, speciellt eftersom jag ska bo i skogen. Tänk att kunna köra själv och ååh, längtar. 
Måste öva öva öva

Ska jag ut och köra en sväng om en stund tror jag. Kanske hinner spela gitarr först, eftersom det inte blev förut. 

Ha det bäst! See you soon. 
/AnnSo


                                               Fint

Kommentarer
Postat av: Caroline E

Hejsan Annso =D Tror det kommer gå galant på uppkörningen till och med jag klarade ju den(A) När ska du köra upp då? Kram från Carro

2009-05-23 @ 18:50:54
Postat av: Carro L

bo i skogen??:O

2009-05-23 @ 19:12:14
Postat av: AnnSo

Caroline E: ååh, har du klarat det nu? hääärligt :D uppkörning i veckan som kommer ;) läskigt värre säger jag bara! :P kram på dig :)<3



Carro L: yes, ska bo med Jenny i Fågelsjö och guida på gammelgården :) den du! <3

2009-05-23 @ 21:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0