Jaaa!

Nu slipper ni mitt tjat om at jag vill ha en bärbar, för nu har jag köpt en. Är så himla glad, och allt verkar funka fint. Fick till och med igång internet helt själv, DEN DU!

Nu kan jag blogga när jag är i skogen också, så det så.

Nu är jag hemma hos Tobias igen, ska snart äta Tacos. I love it. Det är det bästa jag vet. Mmmm...

Blev aldrig att skriva nåt imorse innan jag åkte, Tobias internet hängde sig men jag skriver nu i alla fall.
Fortsätt läs bloggen!
Kommentera gärna med både possitiva och negativa kommentarer :D

Ha det så bra! Skriver snart igen.
Puss
/En mycket glad AnnSo

Kommentarer
Postat av: Banan!

Jätte bra!:D

2009-05-23 @ 16:44:58
Postat av: sofie

vad är de du ska jobba med i sommar ? =)

2009-05-23 @ 17:12:08
URL: http://sofiiih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0