Hemma från Norrtälje!

Hej på er alla!
Jag ber om ursäkt att jag inte skrivit något innan idag, men det kändes lite väl tidigt att sätta på datorn kl 4 imorse och skriva ett stackars inlägg.
Nu är jag hemma från Norrtälje i alla fall. Lång resa, men allt har gått kanon.
Usch va nervös jag var när jag kom dit och skulle gå in. Det släppte ganska fort när jag mötte en tjej i dörren på väg upp till klassrummet vi skulle vara i. Hon var jättesnäll, kom från Irak, hade gått Handels på gymnasiet, 89a och så vidare.
Annars pratade jag inte med några alls.. Blyg, jag vet!
Vi lyssnade först på några som pratade, vi presenterade oss själva (fick stå där framme och prata!) och sedan gick vi på en rundvandring vid bostäderna. När det var dags för lunch fick vi fylla i ett kunskapstest. Allmänna frågor, matte och engelska. Huh.
Haha, vissa frågor var lite väl lätta ^^ eller kanske bara för mig som bor här uppe. Typ som "mellan vilka orter går Vasaloppet?" Hahaha, jag måste bara skriva att det var en som trodde att ishotellet låg i Dalarna. Jag menar, hur högt tror de att vi bor egentligen?
Intervjun gick bra tycker jag. Svårt att säga.. Tycker alltid att det blir så tungt och man får nästan ont i magen när de frågar: Varför ska vi välja just dig? Vad svarar man då? "Jag är mycket bättre än de andra"??

Nyss åt jag lite mat. Gott :)

Nej, nu ska jag ut och köra. Skriver mer sen. Lägger in lite ego-bilder. eller nej, det blir inga bilder. jag hinner inte, nu måste jag köra. HOJ!
/Glad men trött AnnSo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad gjorde du för nåt i Norrtälje? Lycka till på uppkörningen,när du har den =D

2009-05-26 @ 19:53:42
Postat av: Markus

hej läget

2009-05-26 @ 21:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0