Godnatt!

Nu har jag fått nog av den här dagen. Blir att sova nu. Ganska skön dag, inte hänt så mycket. Nu gäller det bara att jag läser på de där papperen till Fågelsjö.. för om 12 dagar ska jag kunna allt! Lycka till mig själv.

Haha, jag måste ju bara berätta vad jag gjorde nyss.. Jag skulle lyssna på en låt på datorn, låten öppnades i spelarn men det kom inget ljud. Smart som jag är så tänkte jag väl "ja, men högtarna är väl av" så jag försökte på alla sätt och vis att få igång nåt slags ljud, men inte lyckades jag heller. Sen skriver en kompis på msn och frågar vad jag gör. och jag svarar "skriver jag det till dig skulle jag klassas som Sveriges mest iq-befriade varelse"... men till slut berättar jag och han säger.. "har du kollat ljudikonen i högra hörnet?" jag tänkter: nej, men så lätt kan det väl inte vara. JOHO DÅ! den lilla rackaren stod på noll och där hade jag kämpat i flera minuter. Snacka om helt bakom flötet!

Jag måste bara skriva en rad åt Winnerbäck ikväll också.
Du gör så bra musik. Varje låt är så underbar i varje textrad. Tack för den!

...och ja, helvetes msn säger jag bara. nu får jag ju inte igång det igen. Rackarns!

Vi hörs imorgon allihopa! Tack igen för att ni läser och står ut med mitt krams. Som sagt, hör gärna av er via kommentarer.

/En trött AnnSo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0