Godmorgon, eller heter det så?

Hej och godmorgon. Eller blev det fel nu? Ni har säkert varit vakna länge länge, bara jag som är så jävla seg.
Blir väl så när man inte gör ett skit på dagarna, men idag händer det grejer må ni tro. Först har jag ett klarinettrep inför nästa vecka 15.30 och sedan bär det av till Stockholm ikväll typ 18.15.. Ska dit med Borlänge Hemvärns musikkår och spela på slottet imorgon. Den ni! Ska bli sjukt kul. Är lite nervös bara. Har missat lite träningar förra veckan när jag var i Turkiet, så det är lite osäkert mycket, men det ska väl gå bra. Musiknörden AnnSo - hon kan hon!

Nu sitter jag bara och latar. Usch, måste väl ta tag i något vettigt. Resväskan från Turkiet står fortfarande knappt orörd. Vad sägs om att packa upp? Nej nej, här skyndar vi oss verkligen inte.

Borde göra lite på min julklapp från min moster också. JULKLAPP, jag vet. Hundra år sen, men som sagt jag är ju lite seg och lat.. Fick i julklapp att göra en fotobok av min resa på Malta förra året sep-dec. Jag gillar det verkligen, men det blir aldrig av. Jag har faktikst gjort i alla fall 2 sidor nu. Slå den du! Haha, ja inte så svårt att slå faktikst.

Nu ska jag greja lite, skriver väl snart igen!
/AnnSo

Kommentarer
Postat av: Broder

Jassåru! Du har ingen tid till saker säger du... he he, då ska du se hur det blir när du får barn.

2009-05-20 @ 13:02:45
Postat av: AnnSo

Haha, jag sa aldrig att jag inte hade tid. Jag sa bara att jag är väldigt seg och lat av mig :P ja usch ja. Om jag inte gör ett skit nu, då kan man ju verkligen fundera hur det blir när jag får barn. Ha det bäst Bror! :)<3

2009-05-20 @ 13:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0