Får man bli avundsjuk?

När jag går på stan och ser andra tjejer så blir jag avundsjuk på deras utseende och klädstilar. De ser så bra ut, och inte jag. Jag önskar så mycket att mina kläder ens kunde se hälften så bra ut.
Jag har blivit så modegrejad på senaste. Mode som jag vill ha och inte kan få. Kläder, väskor, skor. Det är ju så jag blir förvånad själv, haha.

Msn funkar fortfarande inte och min bloggs besökare minskar och minskar (i alla fall idag). Jag ber er, kika in och läs. En gång om dagen, det är väl inte så mycket begärt ? ;) Om ni inte gillar mina inlägg, skriv det - så ska jag föröska bättra mig.

Nu måste jag sova snart. Ska ju orka att åka till Norrtälje imorgon. Huh, är ganska nervös.

Önska mig lycka till, så hörs vi imorgon. Blir nog inte fören jag kommer hem imorgon kväll, men skriva - det gör jag!

Ha det så bra ni tappra, trogna läsare!
Godnatt /AnnSo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0