Det bara krånglar

Hahaha, jag hittade det inlägget som jag trodde försvann. DUBBEL-KLANT! Publicerar det också :P

Känner mig lite nere, skör, lättretlig. Jag vet inte varför, det bara blev så.
Annars har dagen varit ganska bra. Jag och Tobias har gått en pormenad och köpt glass, legat på gräset och haft det bra och jag låg och läste på papperen till Fågelsjö, vi åkte ut med pappa i Forden och köpte glass i Romme också och sen när vi kom hem gick jag ut och gick med mamma och hunden.

Nu är det verkligen inte lång tid tills jag ska upp till Fågelsjö. Det ska bli kul, det värsta är att jag ska bo där själv. Då menar jag själv. Det är väl knappt några andra som bor där runt om.. Så ja, det blir dator med och kolla på film.
Kommer bli lite läskigt, men det blir säkert jättebra. Ringde tanten som har hand om det i fredags och hon verkar hur snäll som helst.

Nu ska jag kolla på lite mer O.C.

Vi hörs! :) tack till er få som läser.
/AnnSo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0