Vem hittar hit egentligen?

Idag har det knappt kommit några besökare alls. Jag guidade runt två stycken i stora huset och sålt en glass idag. Det var nog allt.
Åkte med Kafé-Britta ner till tåget klockan 11. Hon sålde fika och jag delade ut broschyrer till EN person. Sålde faktiskt ett vykort till en tjej som jobbade på tåget, plus i kassan.
Vad har vi gjort mer idag? Jag har målat. Den du!
Jag kanske ska ta lite kort på gården så ni får se vart jag jobbar någonstans. Igår beskrev jag ju vad jag gör, kan ju vara kul att se vart också.

Hmm, undra vad jag ska göra nu tro. Blir nog att kika runt på lite bloggar och kanske kolla på OC innan jag ska göra mat.
Tack till er alla som läste min blogg igår. Jag behöver alla läsare jag kan få. Igår slog jag faktiskt rekord med hela 28 unika besökare ;) Långt ifrån många, jag vet - men på väg?

Skriver igen senare. Ha det bäst! /AnnSo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0