Stockolm, Grönan och Bruce eller Fågelsjö?

Ja, vad väljer man? Här sitter jag helt öde för mig själv medan mina nära och kära är i Stockholm på Bruce Springsteen. Själva konserten är jag väl inte så intresserad av, men att gå på Grönan innan - avundsjuk som fan...
...och inte bara det. Som alltid nä man är på Grönan ser man en kändis.. och denna gång såg de allas vår Ola Rapace. Fattar nI? Jag som älskar Wallander filmerna och Ola är en av mina favorit skådisar, och jag sitter här uppe?! och inte nog med det.. När de står nere på Stadion och väntar innan Bruce börjar går Robert Wells förbi och stödjer sig mot Nils. Neeej, varför ska jag alltid missa sånt här?

Jag saknar Tobias väldigt mycket. Det är tomt utan honom..

Nu ska jag fortsätta att inte göra nåt :P Ha det bäst. Puss /AnnSo

                         
                                              Ola Rapace :)
    
                             
                                Jag saknar bara dig, dig, dig, dig.
(inte vi på bilden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0