Samarbete

Nu är det samarbete som gäller. Gå gärna in på http://pygmebitch.blogg.se/ - det är hon som fixar att det blir möjligt. Tack Dadaa :)


Jag har nyss ätit och lagat den mest lama korvstroganoffen ever! Lagade liiite för mycket ris också. Haha, men det är bra. Då räcker det ju i några dagar och måltider. Härligt AnnSo-Transo!

Pratar med härliga Jonas på msn också. Även känd som "Jonas från Stockholm" Då kanske det klickar till om vem jag pratar om. Han är så himla kul att snacka med. Liksom lättar upp stämningen. Tack för att du fördriver min tid och gör så jag ler lite här ute i ingenstans.

Spelade fiol förut idag också :) det var lite kul.

                


Kommentarer
Postat av: jenny banan

Imån kommer ja:D

2009-06-10 @ 22:26:13
Postat av: Mino

Hejsan!

vad ska du hitta på under helgen?

Kram

2009-06-10 @ 23:24:29
URL: http://manreet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0