Sagan om.... en ring?

Jag måste nästan vara den enda i hela världen som aldrig sett filmerna om "Sagan om ringen". Det är ju lite pinsamt, men jag har aldrig varit intresserad.
De visade "Sagan om ringen" igår på TV Danmark + och idag visar de "Sagan om de två tornen".
Tobias kollade igår och tycker att dessa filmer är verkligen av de bättre och skulle promt se ikväll också. Eftersom jag är så snäll, låter jag honom såklart se. Jag kom ju trots allt hit för att vara med honom så jag sitter brevid honom och hans föräldrar i vardagsrummet och kollar på filmen.
Nu kommer poängen. Jag förstår inte ett skit. Inte ens när han förklarar det på bästa sätt. Det intresserar mig verkligen inte. Jag tror inte ens att jag skulle bli intresserad om jag såg första filmen först. Den är för overklig för mig. För mycket äckel-päckel-varelser och nej usch.
Jag personligen förstår inte varför så många gillar filmerna, men på nåt sätt måste de ha lyckats rejält. Jag tror på människor som säger att "Sagan om ringen" är det bästa de sett, folk som gillar bra, spännande, äventyrs filmer med fantasi i. Jag är ingen sådan person.
Kärlekskomedi ska det va!

Alla är vi olika och tur är väl det.

Jag har börjat planerat mitt drömhus också. Stort och lyxigt (jag vet, lite överdrivet - men jag har inte gett upp att bli rik än). Har sett ut ett badrum jag vill ha och massa saker. Det ska ligga vid en sjö och stor terass utmot sjön. Stor parkering och badplats. Många fina fräscha rum och en stor matsal... Haha drömma går ju.
Men först blir det en lägenhet (när vi nu får råd med det..)

Oj, nu har jag verkligen skrivit mycket - och något ganska vettigt också.

Vi hörs imorgon. Jag ska väl gå tillbaka och tampas med "Sagan om de två tornen"
Ha det bäst! Kramar /AnnSo

Här en bild från Malta - Blue Lagon med Tobias och Nils :)

                 

Kommentarer
Postat av: Jonna

fin blogg :)

2009-06-02 @ 20:44:46
URL: http://jonnagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0