Myror i hjärnan?

Allt som har sagts till mig idag om gården, butiken och massa annat bara myllrar runt i hjärnan. Som små myror som inte vet var de ska ta vägen. Nycklar hit och dit. Kassaapparat. Olika dagar. Scheman.
Ja gott folk. Nu har jag gjort min första arbetsdag på Fågelsjö Gammelgård. Det var väldigt bra och jag känner mig mer än välkommen. Alla är super snälla och trevliga.
Min första arbetsdags uppgifter var ungefär: vika broschyrer, ställa i ordning broschyrer, lära mig kassan, bära plankor och hänga upp skyltar, lägga lappar i postlådor, gå runt i husen på gården m.m.
Kanoners.

Jag har även fått låna en cykel. Härligt! Inte så modern, men jag ville ha en gammal skruttig en.
              Min cykel i Fågelsjö fin va? :D

Lagade mat när jag komm hem runt 18. Korvstroganoff. Mums.
Ska kolla lite på O.C nu. (Har man börjat, går det inte att sluta)

Skriver mer sen. Puss hej
/AnnSo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0