Jävla mygg, säger jag bara!

Vart du än bor så finns det säkert mygg. Hemma i Borlänge har vi knappt några mygg alls, eller det beror förstås på vart man bor. Men hemma hos mig mitt inne i stan, finns knappt en liten mygga.
Här kan jag lova att det finns mygg och inte några små heller. Nej utan stora, feta myggor som flyger runt och surrrar efter mat. Fyfan, jävla myggor! Försvinn! Man ska ine hata nåt djur eller vilja att någon annan ska dö - men det hjälper inte i denna myggfråga. Utrota skiten! Jag blir så förbannad på deras hemska ljud som surrar omkring och inte att tala om alla bett man får sen då. Man blir ju helt tokig. Så ska de alltid sätta sig i håret och suga ut ens blod så man får stora bulor i huvudet.

Som sagt, man ska inte hata någon annan sort. Men jag kan då säga att jag HATAR MYGGOR!

/AnnSo

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Haha, jaf tycker likadant. Dom svarta är riktigt snygga! :D

2009-06-09 @ 20:08:24
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0